2010. október 5., kedd

34.Fejezet: Egy Élet Alkonya

Kiértünk a mezőre, én szorosan Embry farkashoz bújtam...Ujjaim a bundájába kapaszkodtak...
-Nyugodj meg, Kelly...-Mosolygott rám kedvesen Jasper.-Nem lesz baj...
És megint ez a "Nem lesz baj" szöveg...
Nagyot sóhajtottam...
Alice és Rose pedig ott termettek mellettem...Aztán Esme is...
-Tényleg.Nem.Lesz.Baj.-Hangsúlyozta ki a szavakat Rose.Majd rám mosolygott...-Megvédünk...
Nem is tudom már, hogy csináltam, de még közelebb húzódtam Embry-Farkashoz...
-Menny el...Változz át...-Súgtam a fülébe.
Ő elszaladt, majd néhány pillanat múlva egy szál farmerben rohant vissza hozzám...
-Nem lesz baj...-Húzott magához.
A rét túloldalán szétnyíltak a bokrok és Mira lépett ki...Mögötte pedig Justin...
Remegtem. Rettegtem...Még Embry és nyugtató szavai sem segítettek, hisz tisztában voltam a dologgal...Valaki ma meg fog halni.
De itt a nagy kérdés...Ki?!
-Üdv...-Húzódott fagyos mosolyra Mira ajka.
-Mira...Örülünk, hogy újra láthatunk...-Mosolyodott el Carlaisle.
-Ó de még mennyire...-Tördelte öklét Emett.
-Emett!-Szólt rá Rose.
-Szóval...-Lépett előre Mira.-Mit akarsz, kicsi Kelly?!-Kérdezte rám pillantva.
-Vajon mit?!-Kérdeztem halkan.-Hogy tűnjetek el az életemből...Hogy hagyjatok békén...
Hirtelen felbátorodtam...Ha már meg kell halnom nem fogok könyörögve meghalni...Nem adom én olyan könnyen magam!-Döntöttem el.
-És ugyan az miért lenne jó nekünk?!-Kérdezte Justin.Rettentően megváltozott...Amióta Mira-val egymásra találtak...
-Justin...-Pillantottam volt jó barátom szemébe.-Ez nem te vagy...-Suttogtam.-Mi történt veled?!
-Változnak az idők, Kelly...-Felelt helyette Mira.-Mit gondolsz...Nem látsz arra esélyt, hogy én kértem meg, hogy férkőzzön a közeledbe, hogy megbízz benne...És...Hogy könnyebben kinyírjon?!-Nevetett fel.-Jaj de ironikus...A lány, ki barátjának hitte a gonosz vámpír pasit, aki...Mint kiderült...A fő gonosz...Hm...Pasija...Ez jó...Ebből könyvet kéne írni.-Mondta ironikusan.
Mira előttem termett.-Csak hogy a te történetednek itt vége ért!-Mondta, majd el akarta kapni a torkomat, de Embry farkas alakban rávetette magát...Justin is beugrott rögtön, de őt Emett és Edward terelte félre...
A csata megkezdődött...Esme hátra húzott, hogy ne legyen bajom, s ott maradt előttem...
Aztán minden olyan gyorsan történt...Egyik pillanatban azt láttam, hogy Embry Mira-nál hadakozik, aztán már ott volt Justin előtt és széttépte...Szörnyű látvány volt...
Aztán Mira csak állt ott...A csata megállt és mindenki a földön heverő porcelánbaba, Justin-t nézte...
Én még fel sem fogtam mindezt, mikor Mira Embry felé rontott, s az egész Cullen család egy emberként mozdult a Penchi fele...
Aztán ismét csata kezdődött, minek fő célpontja Embry votl.Mira bosszút akart állni elvesztett kedveséért.A düh és a bosszú elhomályosította a lány elméjét.
Én meg csak álltam ott, a mező szélén, s lestem mi lesz a vége.
Mira egy ugrással kikerülte Embry-t s felém suhant.De Emett megállította.
Edward termett mellettem.-Rosalie haza visz.Menny vele!-Mondta.
-Nem hagylak itt titeket!-Mondtam.
Majd Rose is mellém lépett, Edward pedig elment.-Kelly!Gyere!Embry nem tud a csatára koncentrálni ha itt vagy...Félt téged!-Mondta, majd megragadta a karom, felrántott a hátára és már az erdőben suhantunk...
Alig öt perc múlva már a ház nappalijában álltunk.
-Maradj itt.-Mondta, Rose.-Ha ott vagy kint, nagyobb az esélye, hogy bajod esik...-Mosolygott rám.-Nyugodj meg...Nem lesz bajuk.

4 megjegyzés:

  1. Szija(:
    nagyon jó lett ez a rész(: tetszik(:
    csak kicsit rövid lett..
    várom a folytatást(:
    puszi,R

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszik!
    Azért lett ilyen rövid, mert lassan vége ennek a sztorinak és a befejező 2 vagy 3 részt hosszabbra szeretném csinálni.Ezek után már csak a sztori vége jön.
    Puszi!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  3. Király lett!
    Ügyi Vagy!
    Puszim!
    ^^GoFrI^^

    VálaszTörlés
  4. Szijja!
    Örülök, hogy tetszik!
    Köszi, puszillak!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés