2010. augusztus 29., vasárnap

28.Fejezet: I Wanted You-Akarlak Téged

Miután a két órás sétafikálást megunva haza felé tartottam meglepődve vettem észre, hogy mindenki a ház előtt áll...
-Áh...Épp időben!-Mosolygott rám Esme.-Elmegyünk vadászni...Oké?
-Oké...-Bólintottam.-Mennyetek csak, mi megleszünk.-Pillantottam Inna-ra.
-Néhány óra az egész...-Mondta Alice.
Még váltottunk pár szót, aztán ők bementek az erdőbe, Inna a garázsba, én meg a házba...
A nappaliban voltam és épp a lépcsőn készültem felmenni amikor a szemem megakadt a zongorán, ami a nappaliban állt a hatalmas ablakok előtt...Engedtem a kísértésnek és leültem hozzá...Kezemet végig húztam a billenytyűkön...Aztán játszani kezdtem egy, a hangulatomhoz illő zenét...Inna - I Wanted You:
Lately I've been thinking about what I can do
I've been stressing to fall back in love with you
I'm so sorry that I couldn't follow through
But I can't go on this way. I've gotta stop it babe
You've been wonderful in all that you can be
But it hurts when you say that you understand me
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I

I wanted you to be there when I fall
I wanted you to see me through it all
I wanted you to be the one I loved
I wanted you, I wanted you
I wanted you to hold me in my sleep
I wanted you to show me what I need
I wanted you to know just how down deep
I wanted you, I wanted you

I've been pushing hard to open up the door
Trying to take us back to where we were before
But I'm done. I just can't do this anymore
'Cuz we can't be mended, so let's stop pretending now
We've been walking around in circles for some time
And I think we should head for the finish line.
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I

I wanted you to be there when I fall
I wanted you to see me through it all
I wanted you to be the one I loved
I wanted you, I wanted you
I wanted you to hold me in my sleep
I wanted you to show me what I need
I wanted you to know just how down deep
I wanted you, I wanted you

I, I.. I'm so sorry baby
But I, I.. I gotta pack up and leave
But I, I'll always remember how we came close
..to being how I wanted to be
I wanted you baby
I wanted you

I wanted you to be there when I fall
I wanted you to see me through it all
I wanted you to be the one I loved
I wanted you, I wanted you
I wanted you to hold me ïn my sleep
I wanted you to show me what I need
I wanted you to know just how down deep
I wanted you, I wanted you...
Istenem...Még soha nem éreztem így, még nem éreztem át soha ennek a dalnak az értelmét, a lényegét...De mostmár értem.Mert én is Őt akarom, Embry-t...
Hallgatagon bámultam kifelé, mint egy zombi...Élek, de mégsem érzem úgy...Lélegzem, de ez nem ér semmit sem...Nélküle...
Nem tudom mennyi ideg ülhettem ott, de a csengő hangja zökkentett ki...Felálltam és mentem ajtót nyitni.
-Oh...Hello Kelly!-Mosolygott rám Jake.
-Szia Jake...Gyere be...-Álltam félre, mire a srác bejött...
-Mizujs?-Dobta le magát a kanapéra.
-Semmi.-Ültem le mellé.-Veled?Veletek?
-Semmi...Unalom van...-Sóhajtott.-Sajnálom, ami történt...-Pillantott rám.
-Melyiket...-Húztam el a számat.-Mert...Sok dolog történt mostanában...
-Mindegyiket...-Ölelt meg.
-Majd csak...Túl leszek rajta...-Hajtottam le a fejem.-Mint mindenen...-Próbáltam valami sápadt mosoly szerűséget csalni az arcomra, de nem sikerült valami jól...Úgyhogy inkább hagytam...
-Nem jó, ha magadba folytod az érzéseidet...-Mosolygott rám.-Tudom mit érzel...
-Felcsaptál Jasper-nek?Vagy esetleg Edward-nak?-Kérdeztem gúnyosan.
-Nem...De tudom, hogy milyen rossz érzés ha...A szerelme otthagyja az embert...Esetemben...Vérfarkast...-Mosolyodott el keserűen.
-Ugyan...Honnan is tudnád?!Be vagy, vagy voltál már vésődve?!-Csattantam fel szomorúan.-Fogalmad sincs, hogy mit érzek, hogy legszívesebben leugranék a legmagasabb szikláról és megfulladnék a tengerben, vagy megölném saját magam!Embry elment és ezen már nem változtathatok!Az életemnek már nincs is értelme!-Mondtam, miközbe a könnyeim ismét kibuggyantak.
-Ssss...Nyugodj meg, Kelly!-Ölelt meg ismét.-Ne beszélj hülyeségeket...Nem halhatsz meg...-Suttogta a fülembe.
Valamennyire megnyugodtam...Aztán csak szótlanul bámultam magam elé...Ismét...
Aztán farkas üvöltést hallottunk a fák közül...
-Menned kell...-Mondtam Jake-re pillantva.
-Igen...-Bólintott lassan.-Szia és...Vigyázz magadra!-Mondta, majd megölelt és egy puszit nyomott az arcomra.
-Te is...-Mosolyogtam rá halványan.-Szia...
Aztán Jake elment és meg tovább ücsörögtem a kanapén...

Az Inna - I Wanted You videót itt tekintheted meg:http://www.youtube.com/watch?v=t_-nEsv52w0

Itt a dalszöveg magyar nyelvű fordítása:

Mostanában azon járt az eszem,hogy mit tehetnék.
Feszült vagyok,hisz újra belédszerettem.
Sajnálom,hogy nem tudom túltenni magam ezen,
de nem tudom tovább folytatni ezt az utat.Le kell álljak bébi.
Csodálatos vagy mindenben,bármit is teszel.
De fáj,mikor azt mondod megértesz engem.
Higgy nekem,Én,én sajnálom.Én,én sajnálom.

Azt akartam,hogy itt légy mikor zuhanok,
Azt akartam,hogy lásd,mikor végigmegyek mindezen.
Azt akartam,hogy te légy az egyetlen,akit szeretek.
Téged akartalak,téged akartalak.
Meg akartalak ölelni álmaimban,
Azt akartam,hogy lásd,mire van szükségem.
Azt akartam,hogy tudd,milyen mélyre süllyedtem.
Téged akartalak.Téged akartalak.

Keményen felszakítottam az ajtót,
megpróbáltam oda vinni kettőnket,ahol ezelőtt voltunk.
De belefáradtam.Nem vagyok rá képes többé.
Mert javíthatatlanok vagyunk,hát álljunk le a színészkedéssel most!
Néha csak körbe körbe kerültük egymást,
és azt gondoltam,csak egy fejnyire vagyunk a céltól.
Hát higgy nekem.Én,én sajnálom.Én,én sajnálom.

Azt akartam,hogy itt légy mikor zuhanok,
Azt akartam,hogy lásd,mikor végigmegyek mindezen.
Azt akartam,hogy te légy az egyetlen,akit szeretek.
Téged akartalak,téged akartalak.
Meg akartalak fogni álmaimban,
Azt akartam,hogy lásd,mire van szükségem.
Azt akartam,hogy tudd,milyen mélyre süllyedtem.
Téged akartalak.Téged akartalak.

Én,én..Úgy sajnálom bébi,
de én,én..összepakolok,és lelépek.
De én,örökre emlékezni fogok rá,hogyan kerültünk közel egymáshoz.
...hogy mennyire akartam ezt.
Téged akartalak,bébi.
Téged akartalak.

Azt akartam,hogy itt légy mikor zuhanok,
Azt akartam,hogy lásd,mikor végigmegyek mindezen.
Azt akartam,hogy te légy az egyetlen,akit szeretek.
Téged akartalak,téged akartalak.
Meg akartalak fogni álmaimban,
Azt akartam,hogy lásd,mire van szükségem.
Azt akartam,hogy tudd,milyen mélyre süllyedtem.
Téged akartalak.Téged akartalak...

10 megjegyzés:

  1. Szia most már vissza hozhatnád a csávót, mert így egy kicsit depis

    VálaszTörlés
  2. szia:D
    jó lett ez is(:
    de Embery már hiányzik:Dvárom a következőt:D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. ej...ej.. ej.
    Így kibabrálunk szegény Embryvel? :D Gooofy... hogy gondoltad? :D Sajnálom azért Kelly-t, remélem hamarosan szent lesz a béke, és egyet értek sanyival, egy kicsit így depis. :D Bár.. ebben a szituban én sem lennék másként. ;) De azért megpróbálnám az élet naposabbik felét keresni. Ha mást nem is sziklát ugranék. :P

    VálaszTörlés
  4. Huh...Hirtelen de sokan írtatok=)
    Sanyi: Hát...Gondolj bele, hogy te milyen lennél ha életed szerelme tenné ezt...SZÖRNYŰ!!!

    Rose: Örülök, hogy tetszik:)A kövi részt nem tudom mikor hozom...Szerdán évnyitóm van :/Ha itt lesz az ideje, itt lesz Embry is :)

    Flame: Igen, épp most olvastam el a te frissedet és...Abban is pont mélypont van...Pedig meg sem beszéltük XD
    Hát...Csak jött:)
    Depis...Én már voltam az...Kissé más...Na de mind egy...Hmm...Jó ötletek, kösz a tippet :):)

    Puszillak Titeket!

    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  5. Szia GoOofy!
    Hát ez a dal igen csak illik ehhez a fejezethez. Most még jobban lesüllyedt a boldogság mérő mutatója! Sajnálom szegény Kelly-t, meg azt is, hogy szerdán kezdődik a suli, de ez most lényegtelen :) Remélem, hogy a következő fejezetben (vagy egy pár fejezet múlva, de igazán tehetnél bele valami vidámabb részt is)egy egészen pindurit feljebb megy ez a boldogság mérő.
    Az utolsó pár fejezetet igazán komoly hangvételre fordítottad! Csak így tovább GoOofy!
    Puszil LoLita

    VálaszTörlés
  6. Szia tudod nekem is volt úgy mond életem szerelme ,vagyis azt hittem hogy az ,kicsit félre lépet szakítottunk ,vagyis én vele ,de kis idő után megbeszéltük kibékültünk egy darabig csodás volt de utána egyik napról a másikra oda állt elém hogy most van vége és csak azé békült ki velem hogy most ő hagyón ott engem ,és tudod mit mondott hogy most vagyunk egálba ,de azé még maradt bennem egy kis romantika ,meg lehet hogy nem ok nélkül történt velem lehet hogy így volt megírva ,na legyél jó és hozd a folytatást

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    LoLita:
    Én nem bánom hogy kezdődik a suli...Nálunk nem kemény a tanítás...Szeretjük kikészíteni a tanárokat:)És már hiányoznak a haverok :):)
    Hm...Most vettem észre, hogy Justin-t nagyon háttérbe szorítottam...:)
    Na majd meglátjuk mit tehetek :)

    Sanyi:
    Nagyon sajnálom, hogy ez történt Veled...Az ilyen csajokat úgy tudom gyűlölni...Megjátszák, hogy szeretik a másikat és aztán meg csak úgy otthagyják...Szörnyű...Velem is megtörtént már ilyesmi (persze fiúval) =)Kívánom, hogy többé ne történjen ilyen, se veled, se velem, se senki mással :)

    VálaszTörlés
  8. Tudod GoOofy én egy új suliban kezdem a szeptember! Most kezdődik a középsuli. 9.-es leszek szeptembertől. Egy iszonyat picit izgulok miatta, de ez nem is ide tartozok -_-' uhhh látszik, hogy fáradt vagyok...
    LoLita

    VálaszTörlés
  9. Csajok tudjátok mi jutót eszembe olyan jól kibeszéljük itt magunkból a bajainkat .olyan okosak vagyunk a más problémáival hogy csak na jobbak vagyunk mint bármelyik lélekbúvár ,de olyan jó leírni néha hogy mi bajunk van lehet hogy azé mert nem ismerjük egymást és nem kell attól tartanunk hogy a hátam mögött kinevetnek hogy nagy balek vagyok vagyis így nem tudom meg na most jó kilelkiztem magam de olyan jól eset na puszi jók legyetek

    VálaszTörlés
  10. Hé...Tudjátok mi jutott eszembe?!Csinálni kéne valakivel egy közös blogot...Társszerzőt keresek...Szóval ha van valakinek hozzá kedve írjaok nyugodtan a főblogomhoz kiteszem majd ezt és akkor majd megdumáljuk :)
    Sanyi!Csak nyugodtan...Én is ki szoktam adni magamból a feszkót és higgyétek el..."Idegeneknek" jobban ki tudod önteni a szíved...
    LoLita!Hát én csak most leszek nyolcadikos...De parázok, mert matekból rossz vagyok...Épp hogy megkaptam a kettest is idén...És most jönnek a felvételik jujj...Nagyon félek...

    VálaszTörlés