2010. október 2., szombat

33.Fejezet: Meglepetés

Egy borús nap volt...Az eső szitált, dörgött és villámlott is...Nyomasztó volt.
De mégis remek, mert Embry itt volt velem a nappaliban és csak ketten voltunk...Cullen-ék elmentek vadászni.
-Mihez lenne kedved?-Adott egy puszit az arcomra, majd még közelebb húzott magához.
-Itt ülni...És veled lenni.-Mosolyogtam rá.-Az eső elveszi a kedvem.-Pillantottam ki a nagy üvegajtón.
-Nekem is.-Sóhajtott.-De...Így mégis jó.-Mosolygott rám.
-Embry...-Húzódtam el tőle, hogy a szemébe tudjak nézni.-Szerinted...Mira és Justin...Szóval...Feladták?-Kérdeztem halkan.
-Nem tudom, Kelly.-Felelte.-De...Fel kell készülnünk mindenre.Ezek bármire képesek.
-Nem hittem volna...Hogy...A legjobb barátomnak tartott ember...Esetünkben vámpír...Képes erre.-Ráztam meg a fejem.
-Ne aggódj ezen...-Ölelt meg.-Nem engedem, hogy bármi bajod essen.
-Olyan rég...Olyan rég voltak ilyen perceink.Hogy csak Te meg Én...Senki más...-Sóhajtottam.
-Ha vége ennek a...Ennek az időszaknak...Sok ilyen lesz még.-Mosolygott rám.-Csak Te és Én.
Fél óra múlva befutott a Cullen család is.Jóllakottan. :)
-Na...Volt valami?!-Kérdezte Carlaisle.
-Semmi...-Ráztam meg a fejem.-Szerintem ezek...Feladták.-Vontam vállat.
Na...Ezt kiabáltam én el, de nagyon...Ekkor kopogtak...
A Cullen család egy emberként rontott az ajtóhoz, majd Emett tépte fel azt...Senki nem volt ott...Csak egy doboz.
-Ez a Tiéd...Kelly.-Motyogta Emett.
Lassan elvettem, majd kinyitni készültem, mikor Alice lefogta a kezem...
-Inkább valamelyik fiú.-Pillantott Jasperre, aki bólintott és elvette tőlem a dobozt.
Hátrébb léptünk, Jazz pedig a nappali közepén kinyitotta a dobozt, de egyből le is dobta a földre...Egy fekete kígyó mászott ki a dobozból...
-Úristen...-Húzódtam Embry-hez, aki átölelt.
A kígyót Emett egy szempillantás alatt megfogta, kivitte és gondolom...Megölte.Majd vissza jött.
-Fekete Mamba.-Mondta.-A világ leghalálosabb mérgű kígyója...Csak Peruban van ellenszer a harapására...
-Van itt egy levél is...-Hajolt le Rose, majd elővette a fehér borítékot.
-Ebbe csak egy levél van...Ugye?!Semmi...Fekete Özvegy, vagy ilyenek...-Vettem el lassan.Majd felnyitottam...
"Kelly, Embry és Cullen Család!
Ma este nyolcra legyetek kint azon a mezőn, amin a vadvirágok nőnek és ahol a kőszirt van.Edward tudod, hogy arra a mezőre gondolok, amin a Nomád Újszülöttek elleni harc folyt...Ha eljöttök TALÁN sikerül harc nélkül megoldani a dolgokat.
Szeretettel Mira és Justin!"
-Elmegyünk?-Kérdeztem a többiekre pillantva.
-El.-Bólintott egyszerre Carlaisle és Edward.
-Akkor...-Nyeltem.-Felmegyek, átöltözök és utána...Felőlem mehetünk.-Pillantottam az órára ami 18:47-et mutatott.
-Oké...-Mosolygott rám Carlaisle.-Nyugodj meg...Nem lesz baj.
Aha...Legutóbb is így volt ez...-Egy nagyot sóhajtottam.És ekkor kapcsoltam, hogy EDWARD GONDOLATOLVASÓ!...Na...Ez az én napom.
Lassan felballagtam az emeletre...
Magamra kaptam egy felsőt, egy blézert, egy nacit, a csizmát...Még magamon is meglepődtem, hogy feketébe öltöztem...De valahogy nem igazán zavart most ez sem.
Kivasalt hajamat egy szoros copf-ba fogtam a fejem búbján, majd a nagy alakos tükörben végig néztem magamon...Pont jó...Meghalni...
Lesétáltam a földszintre...
-Mehetünk?-Mosolygott rám óvatosan Edward.
-Az normális, ha úgy érzem, hogy a vágóhídra megyek?!-Húzódott félénk mosolyra a szám.
-Most mondhatnám azt, hogy igen, teljesen normális, de inkább azt mondom, hogy nyugodj meg, nem lesz baj...-Mondta kedvesen.
Embry odajött hozzám és átkarolta a derekamat.
Elindultunk kifelé, Embry átváltozott, én felültem a hátára, Cullen-ék futva mentek, én meg farkasháton egy farmerrel a kezemben...
Eléggé érdekes érzés kerített hatalmába.A gyomrom liftezni kezdett, szédültem, remegtem, pedig nem fáztam.De egyben biztos voltam:
Ma valaki meg fog halni...

2 megjegyzés:

  1. Na azé remélem nem valami vérengzősre készülsz ,kíváncsi vagyok hogy mit találtál ki már megint ,mert néha a fantáziád nagyon beindul ami nekem nagyon tetszik na legyél jó ha már így vissza tértél hozd gyorsan az ujjat nincs is nagy igényem mi meg telhetetlen se vagyok csak egy kicsit na puszi

    VálaszTörlés
  2. Na hát...Majd kiderül :):)

    Hát...A pihenés jót tett a fantáziámnak...Kezd indulgatni:)

    Hozom amint tudom :)
    Puszillak!

    U.I.: Hát persze, hogy nem vagy telhetetlen..Csak egy kicsit, de nagyon-nagyon kicsit nagyon ;)

    Puszika!

    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés