2010. szeptember 18., szombat

32.Fejezet: Árnyékban A Fény

-Mira!-Termett előttem Embry.-Ne merd bántani...
-Fogd be korcs...-Húzódott gúnyos mosolyra a szörnyeteg szája, majd egy számomra láthatatlan mozdulattal megragadta Embry karját és hatalmas csattanással a falnak csapta.
Ekkor indult meg Edward és ugyanebben a pillanatban termett Mira mellett Justin is, akinek arany színű szemei helyett most vérvörös szemek meredtek rám...
-Justin...-Leheltem.-Ez nem te vagy.-Ráztam a fejem.
-Ami volt elmúlt, Kelly...Most a jelen számít és a jövő, amit Mira-val fogunk tölteni...Cullen-ék nélkül, a korcsok nélkül és...Nélküled.-Mosolygott fagyosan.
Mindenki ott állt a nappaliban...És mindenki szeme ránk tapadt...
Justint ekkor oldalról elsodorta egy szürke árny, én meg kihasználva Mira figyelmetlenségét hátra ugrottam, be a kanapé mögé, hogy a vámpír barátaim lefogják, s majd...Megöljék Mira-t...
Gyors, láthatatlan mozdulatok sokaságával minden csata kikerült a hátsó kertbe...Kirohantam én is...Meglepő, de nem is Mira miatt, hanem Embry és Cullen-ék miatt aggódtam.Az sem érdekelt volna, hogy megölnek vagy sem, csak a barátaimnak és a szerelmemnek ne essen semmi baja!
A következő pillanatban Mira már nem volt sehol, Justin viszont még mindig az én farkasommal küzdött és úgy látszott...A vérszívó szörny maradt felül...
Justin egy könnyed mozdulattal fogta a hatalmas szürke farkast és az erdő széli vastag törzsű fenyőhöz vágta, ami hangos reccsenéssel adta meg magát...
-Embry!!!-Üvöltöttem, majd elindultam úgy ahogy a lábam bírta...Három fát tört ki...Mire oda értem Carlaisle már az eszméletlen fiú mellett feküdt, akit egy takaró takart...
-Embry...-Térdeltem le mellé, majd megfogtam a kezét...-Carlaisle, mi van vele?!
-Nyugodj meg...-Húzott hátrébb Jasper.
-Csak elájult...-Felelte az orvos.
-Nem csodálom...-Mondta Emett, majd az apja bólintására felkapta Embryt erős karjaiba és egy szempillantás alatt a házhoz ért vele...
...
Eltelt fél óra és sehol semmi...Mira és Justin felszívódott, a srácok és a falka még a szagukat sem érzik...Embry pedig még mindig Carlaisle vizsgálójában van...
-Nyugi, Kelly...-Ölelt meg Alice.-Embry erős srác.Túl fogja élni...Holnap már itt fog szaladgálni körülötted.-Mosolygott rám kedvesen.
Már épp megszólaltam volna, mikor Carlaisle megjelent...Azonnal felpattantam...
-Jól van...Csak eltört a karja.-Szólalt meg a doki nyugtalanságom láttán.-Az meg már...Holnap estére rendbe is jön.
-Ahh...-Fújtam ki a levegőt.
-Rólad kérdezett...Hogy jól vagy-e.-Mosolygott rám.-Ébren van...
-Bemegyek hozzá.-Mondtam, majd be is mentem...
-Hé...-Nyitottam be, majd beléptem és az ajtót is becsuktam...-Hogy vagy?-Léptem az ágyához.
-Megmaradok.-Felelte egyhangúan.-És Te?!Nincs semmi bajod?-Pillantott rám.
-Nem, nincs...-Ráztam meg fejem, majd megfogtam a kezét.-Megmentettél.-Mosolyogtam rá.-Köszönöm.
-Nincs mit megköszönnöd, Kelly!...Bármit megtennék érted.-Hajtotta le a fejét.
-Hihetetlen, hogy úgy kell rájönnöm...Mennyire is szeretlek, hogy majdnem az...Életedbe került...-Sóhajtottam, majd keserű mosoly jelent meg az arcomon.
-Szóval...Szeretsz?...-Kérdezte félénken.
-Jobban mint bármi, bárki mást...-Öleltem meg.-Nem tudom mit tettem volna ha...Elveszítenélek...-Súgtam a fülébe.
-Sajnálom amiket mondtam, amiket tettem...Nem kellett volna így felhúznom magam, hiszen jogosan voltál rám dühös...Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire...Összeveszünk egy ilyen dolog miatt.-Mosolygott rám.
-De...Azért valljuk meg...Vicces volt, amikor Jared nyakon öntötte Mira-t...-Vigyorogtam huncutul, mire Embry felnevetett és ismét megölelt...
Erre az ölelésre, erre a nevetésre vártam egy hónapig...Hogy tudtam én élni nélküle?!
-Szeretlek Embry Call!-Suttogtam.
-Én is szeretlek, Kelly...-Felelte, majd megcsókolt...

2 megjegyzés:

  1. szia vagyok már nekem meg most volt egy kis programom ,nagyon jó lett .megint ,remélem most már a szerelmesek végre kibékülnek ,mondjuk én is egy kicsit hogy is mondjam még az esti buli hatása alatt vagyok és nem az ital miatt mert nem igen szoktam inni ,mert hát egy jó buli hozz csak egy jó társaság kell meg ............érted ha meg nem azt itt nem részletezem na puszi legyél jó /én is az vagyok amikor alszok ezt szokták mondani a szüleim /

    VálaszTörlés
  2. Na sziaa:)
    Szóóval akkor megnyugszom...Nem csak én szoktam rosszkislány lenni:)
    Te is járkálsz bulizni:)
    Én azt szoktam mondani, hogy "Én mindig jó vagyok, kivéve amikor nem."
    "Aranyköpéseim" egyike.
    Igen...Én sem mindig iszok :)
    Örülök, hogy tetszett a fejezet:)
    Puszi!

    VálaszTörlés